De symboliek van Module Integratie is de aardappel
Uniek is dat met een DNA onderzoek aangetoond is dat alle aardappels afstammen van 1 plant uit Peru, daar vanuit is hij de wereld ingekomen. De wortel van iedere aardappel is het zelfde, maar de grond waarop hij groeit is bepalend voor welk soort het wordt, groot, klein, licht, rood, droog, kruimelig of rot, etc.
Het is dan ook de energie van de aardappel uit Peru die de module ondersteund. Aardappel bezit de eigenschap om te neutralisten of schoon te maken. Zijn ontwikkeling vind plaats onder de grond, Hij is de koning van de bodem.
In deze module pak de student de bodem aan, hier komt de behandeling in terecht en is bepalend voor een optimaal resultaten van de behandeling. Een behandeling kan in een vuile bodem niet goed ontwikkelen.
Wat leert de student
In deze module maakt de cliënt kennis met het 6de element. In de voorbalans leert de student het 6e Kristal element met de gedachtestroming bij de balans te betrekken en deze met de 5 anderen elementen te laten schakelen. De cliënt zal hierdoor
kunnen laten zien hoe en waar een blokkade zit die ontstaan is uit zijn gedachtestromingen. Dit geeft de student inzicht op wat er echt gaande is, omdat de student nu het onderscheid kan zien tussen gedachten van de cliënt zelf en gedachten die een gevolg zijn van een verstoring op een bepaald niveau waar een element symbool voor staat. Omgekeerd kan het ook betekenen dat een orgaan bijvoorbeeld in onbalans raakt omdat het gevoed wordt door de gedachtestroming. De student leert om de cliënt zijn mentale en emotionele functioneren in eenheid te brengen met het fysieke functioneren Deze eenheid is een voorwaarde
om de communicatie tussen lichaam, ziel en geest zuiver te kunnen balanceren.
Nu de cliënt in eenheid is op mentaal, emotioneel en fysiek niveau en zuiver kan communiceren vanuit het lichaam de ziel en geest, kan de cliënt via de testarm aangeven wat hijzelf niet meer kan herstellen. De cliënt is nu in staat heel gericht ondersteuning aan de student te vragen. De cliënt krijgt alleen ondersteuning op de stukken waar hij zelf niet meer kan herstellen. De hersteltechniek waar de cliënt de student heen leidt laat zien wat het is dat het herstelvermogen van de cliënt niet meer kan.
De student leert hoe herstel in het celgeheugen van het lichaam opgenomen moet worden zodat het lichaam zich opnieuw kan opbouwen met de herstelinformatie in de nieuwe cellen. Het fysieke lichaam kan tot uitvoer van het herstel overgaan. Vervolgens wordt de student ook geleerd om de weg waarop het lichaam gewend is informatie te verwerken af te stemmen met de informatie die in de cellen is gebracht.
De student volgt de weg van het ingesleten gewoontepatroon in het gemanifesteerde lichaam met zijn ziel en geest. Dit ingesleten gewoonte patroon is bepalend in de beweging die het de cliënt in zijn systemen maakt vanuit zijn/ haar manier van
waarnemen. De student leert om dit gewoonte patroon te volgen en te balanceren vanuit de intentie van het eerder aangeboden herstel. De student leert de weg van informatie te volgen en te kijken hoe de cliënt opgenomen informatie via de
gedachten verwerkt (sensorische integratie) en hoe de cliënt die informatie integreert in de cellen van zijn fysieke lichaam. Weerspiegelingen van de abstracte informatieverwerking laat het lichaam zien in de orgaanreflectie en gedachten- en gedragpatronen. Deze weerspiegelingen leiden tot vicieuze cirkels in het fysieke als wel in gedrag. Het zijn de vicieuze cirkels die uiteindelijk het biologische ritme verstoren. Uit de gevolgen van een verstoord biologisch ritme kunnen symptomen van overgevoeligheid ontstaan. Overgevoeligheid van de sensorisch prikkeloverdracht uit zich in allergische reacties.
Wat kan de student ermee kan in de praktijk
Alle technieken in deze module zijn er opgericht dat de student het zelfherstellend vermogen van de cliënt kan ondersteunen. Met iedere techniek werkt de student op een ander facet van het zelfherstellende vermogen in om de blokkade op herstel bij
de cliënt te balanceren.
Met de integratie technieken kan de student de weg van herstel, en de eventuele blokkades op die weg, balanceren zodat het herstel zo optimaal mogelijk kan verlopen.
Toelatingseisen
Alleen als u in bezit bent van het Diploma van leerjaar 1 en het Certificaat van themadagen zelfgenezend vermogen.
Aantal lesdagen
12 dagen van 10.00 uur tot 16.00 uur.
Kosten module
€ 840,00.
Kosten gereedschap.
€ 1415,00 inclusief lesmap en lunch.
Gereedschap
5 testdozen met Route buisjes en 13 speciale Dimensions buisjes.
1 Testdoos met 58 Catchers.
1 Testdoos met 20 Piramides
1 Testdoos met 50 Heavenly Liquers.
1 Testdoos Basisdoos met 50 mixen.
15 Situatie Emotie Liquers.
4 Tachyon cellen.
10 Magneetjes.
Literatuur
Illusies;Ingeborg Bosch – ISBN: 90-204-0542-X.
Het witteboek; Ramtha- ISBN 9789020284270 JZ Knight vertaler.
Motiverende gespreksvoering in de gezondheidzorg; Stephen Rollnick & William R. Miller - ISBN 9789075569476.